Sword and Sorcery

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#3601 2020-01-17 10:13:32

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Też szperam co mogę - pochodnia w dłoni, w drugiej miecz, rozgarniam mieczem szmaty itp i staram się systematycznie przeczesywać teren poczynając od lewej ściany - rozgarnianie szmat, oglądanie podłogi i lewej ściany.

Offline

#3602 2020-01-20 11:14:16

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

Pełne zrobienie tego co zamierzasz w dokładny sposób jest niemożliwe z tym zapasem pochodni/paliwa. Metraż jest duży, stosy duże i rozwłóczone, przy odgarnianiu unosi się mnóstwo kurzu i pyłu.

Wiele ciał jest niemal nienaruszonych - to grobowiec, miejsce pochówku wielu raczej biednych sądząc z resztek, ludzi.
- Lepiej ich nie niepokoić - szepce Rolf

Wiadomość dodana po 02 min 50 s:
W każdym razie przeglądanie, w którym zresztą nie wszyscy czynnie biorą udział najwyraźniej bojąc się gniewu umarłych, nie ujawnia niczego interesującego, poza kolejnymi drzwiami - są ulokowane dokładnie na drugim końcu ściany co drzwi którymi weszliście. Drewniane, odwalone na ścianę.


Referee

Offline

#3603 2020-01-20 13:31:38

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Liczyłem, że nie robię tego sam...

W takim razie czekam na pancernika Briborna. A jak już będzie otwierał drzwi, każę ludziom obstawiać tyły i sam orientuję, czy trupy nie wstają.

Offline

#3604 2020-01-20 13:37:20

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

Podsumowując kwestię wyjść z sali - są 4.
To którym weszliście
Drugie zaraz obok - bez drzwi, tylko kamienny łuk.
Trzecie w tej samej ścianie, ale na jej drugim końcu - drewniane otwarte drzwi.
Ostatnie - w ścianie PN (chyba PN:) - tam jak się okazuje z bliska jest krata.


Referee

Offline

#3605 2020-01-20 13:58:24

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Coś waćpan mi tu ściemniasz [dblpt]D

"
Są trzy wejście/wyjścia:

1. wasze;
2. obok waszego;
3. na prawej ścianie.
"

Offline

#3606 2020-01-20 15:43:25

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

erachlin napisał/a:

Wiadomość dodana po 02 min 50 s:
W każdym razie przeglądanie, w którym zresztą nie wszyscy czynnie biorą udział najwyraźniej bojąc się gniewu umarłych, nie ujawnia niczego interesującego, poza kolejnymi drzwiami - są ulokowane dokładnie na drugim końcu ściany co drzwi którymi weszliście. Drewniane, odwalone na ścianę.


Referee

Offline

#3607 2020-01-20 15:47:36

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Sorry, urwanie tyłka w robocie i nie zakumałem.

Tak czy siak, czekam na rozkazy, a jak Briborn się weźmie za któreś z przejść to obstawiam tyły, żeby nas truposze nie zaskoczyły.

Offline

#3608 2020-01-20 16:16:30

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
AndroidChrome 79.0.3945.116

Odp: Kampania

Ja bym szedł do przodu czyli drzwi z wywalonymi drzwiami. Mogę iść pierwszy bo z tego co widzę pewnie przelała się tu już niezła fala więc pułapki pewnie już rozmontowane.

Offline

#3609 2020-01-21 08:52:07

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Amholenie? Czyli w ten "północne"? Idźmy, pójdźmy.

Offline

#3610 2020-01-21 09:41:52

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

Trzecie- z odwalonymi drzwiami - to raczej na WSCH zakładając, że te z kratą są na PN (nie ma tu krasnoluda [dblpt]). Korytarz, który tam widać wydaje się równoległy do tego, którym weszliście. Prowadzi może z 10 metrów na przód, na podłodze walają się pojedyncze połupane kości i resztki szmat. gdzieniegdzie stoi woda.

Niski strop i zalegająca gdzieniegdzie woda wymuszają ostrożne tempo. Korytarz zakręca w lewo i niemal od razu przegradzają go potrzaskane drewniane drzwi smętnie zwieszające się na jednym zawiasie. Za nimi, otwiera się przestrzeń dużej sali.


Referee

Offline

#3611 2020-01-21 10:25:30

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Kurcze, sorry Cinku. Nie nadążam, bo wprawdzie często tu zaglądam, ale pod dużą presją czasu.

Dobra, Bribornie, ostrożnie tam.

Offline

#3612 2020-01-21 12:33:05

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

[dblpt])


Referee

Offline

#3613 2020-01-21 13:22:09

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
AndroidChrome 79.0.3945.116

Odp: Kampania

Lezę dalej, ostrożnie ale do przodu. Zwiedzamy dużą salę

Offline

#3614 2020-01-21 14:12:29

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Firefox 69.0

Odp: Kampania

Musisz odsunąć odrzwia, aby się przecisnąć, ale szczęśliwie nic nie strzela [dblpt])
Sala, do której wkraczasz wydaje się równie długa co poprzednia, ale jest węższa.

Od razu dostrzegasz wyjścia:
- pierwsze na lewo (krótki korytarz przegrodzony kratą),
- na prawo (częściowo blokowany przez rozwalone drzwi),
oraz
- kolejne wyjście na lewo (korytarz równoległy do pierwszego na lewo, odległy od niego o jakiś metr) Prowadzi chyba do innej sali.

Sala jest podobnie jak poprzednia wypełniona kośćmi. Tym razem wydaje się, że w podłodze są zagłębienia, gdzie składano zmarłych przykrywając kamiennymi płytami. Część została pokruszona/odwalona i zwłoki wywleczono i rozkawałkowano. W chwili, gdy się nad tym zastanawiasz blask wyławia z mroku jakiś ruch - szare humanoidalne choć pogarbione sylwetki zasłaniające blade oczy przed blaskiem lamp i pochodni. Widać silne szpony i mocne szczęki. Jedna z trzech istot jakby odruchowo oślinia długie paluchy. Wydają się zaniepokojone ale zdeterminowane by zaatakować... kiedy jednak do sali wkraczają pozostali mniej liczne ghule wycofują się niepewnie sycząc głośno.


Referee

Offline

#3615 2020-01-21 17:16:25

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows XPFirefox 60.0

Odp: Kampania

dobra Panowie, trzeba ulżyć tym ghulom w cierpieniu. Młot w garść, w drugiej latarnia i do akcji.

Offline

#3616 2020-01-21 19:42:12

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 79.0.3945.117

Odp: Kampania

Rzuty za inicjatywę k6
Deklaracja akcji i ew. rzuty za trafienie.


Referee

Offline

#3617 2020-01-21 20:49:39

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows XPFirefox 60.0

Odp: Kampania

embed?X47427832
teeeeerrrrrrrrrraaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzzz ppppppppęęęęęęęęęęddddddzzzzzzzzęęęęęęęęę na nich. A tak na poważnie mam nadzieję, że ktoś poza mną podchodzi do nich. Na początku jak widać po rzucie nie chcę się od razu rzucić na nich, poczekam raczej co będą robić i przyjrzę się im w świetle. Jeśli zaatakują to oczywiście napieprzam

Offline

#3618 2020-01-22 09:52:59

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Lać gnoi!

embed?X47452733

Rzucam im pod nogi pochodnię (o ile tam nie ma wody).

Wyciąć ścierwo!

Atak mieczem:

embed?X47452763

:-]

Offline

#3619 2020-01-22 13:26:16

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 79.0.3945.117

Odp: Kampania

Ghule były dośc bierne w pierwszej fazie spotkania więc wszyscy zdołali wejść do sali kiedy zaczyna się walka. Zorin daje sygnał atkiem i ludzi ruszają za nim.

Rozpoczęła się gwałtowna potyczka - Melvin przeszywa jednego z ghuli, ale tamtem ani myśli paść. W odpowiedzi jeden inny umarlak trafia Bjorna. Pozostali wymieniają raczej niecelne ciosy. Kolejna runda. Rzuty za trafienie.


Referee

Offline

#3620 2020-01-22 13:28:08

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

embed?X47453149

I może się tym razem przyda:

embed?X47453153

Offline

#3621 2020-01-22 13:32:48

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 79.0.3945.117

Odp: Kampania

Melvin otrzymuje silny cios, widać jak się zatacza, zalewa krwią i tężeje sparaliżowany. Zjawa coś warczy zajazdle i błyskawicznymi ciosami spycha ghula w stronę ściany, odcina mu łapę a potem duż kawał czaszki - cielsko wali się wstos kości. Po drugiej stronie Bjorn się otrząsa wiedziony tym szaleńczym przykładem i razem z Dure okładają drugiego ghula. Trzeci nieskutecznie próbuje atakować Zorina i nadziewa się na idealną kontrę, pada przeszyty ostrzem.

Wiadomość dodana po 01 min 54 s:
Wszystkie ghule rozsiekane.
Melvin oberwał konkretnie i jest sparaliżowany. Bjorn lżej, ale też krwawi.


Referee

Offline

#3622 2020-01-22 13:46:06

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

Pierdolone ścierwojady! Zjawa, nieźle mu przyjebałeś!

Sierżancie - trzeba pomóc Melvinowi i Bjornowi, proponuję wyjść na zewnątrz. Podnoszę z ziemi pochodnię.

Offline

#3623 2020-01-22 14:22:59

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
AndroidChrome 79.0.3945.116

Odp: Kampania

Patrząc obiektywnie na naszą ekipę, to pewnie ogólnie pora się zbierać. Proponuję jeszcze rzucić okiem na pomieszczenie. Czy uda się tu coś odszukać i spadamy na górę

Możemy ewentualnie zrobić szybki desant 2 wejściem, bo jak rozumiem jeszcze do niego nie dotarliśmy.

Offline

#3624 2020-01-22 14:41:01

Dugel
Moderator
Dołączył: 2017-10-20
Liczba postów: 1,615
Windows 8.1Firefox 72.0

Odp: Kampania

wejście nr 2 chyba się okazało już "zbadane" przy okazji

Poza tym jest tu jeszcze duży potencjał - mam całą mapę w głowie, mówi Zorin, z wieloma niesprawdzanymi korytarzami.

Widzę tylko problem w ilości posiadanego światła, ale ogólnie grzech nie sprawdzić tych lochów porządnie, skoro ktoś sobie zadał trud robienia ukrytych przejść. Wprawdzie teren wygląda na splądrowany, ale raczej tylko przez te jebane ghule.

To co? Na pewno wychodzimy, musimy opatrzeć Bjorna i czarusie niech obejrzą Melvina.

Offline

#3625 2020-01-22 15:06:28

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 79.0.3945.117

Odp: Kampania

Tak, światło się kończy. Zostało na jedno zejście.
Wejście nr 2 zostało już odkryte.

Melvin i Bjorn zostają opatrzeni. Ten pierwszy nie nadaje się już do zejścia. Na zewnątrz na razie spokój. Myśliwi nie wrócili jeszcze. Marlej trzyma dwie małe grupy w gotowości przy odkrytych zejściach, reszta zluzowana wypoczywa.


Referee

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka