Sword and Sorcery

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-02-24 19:59:22

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 48.0.2564.97

Kampania

Jak widzę ludzie walą drzwiami i oknami zatem zaczniecie we dwóch. Let's wio.

Poznaliście się w miasteczku Braeth, gdzie dotarliście skuszeni opowieściami o przygodach i możliwościach zarobku, jakie mogą stać się Waszym udziałem. Waszym miejscem bazowym jest w chwili obecnej średniej jakości lokal o wdzięcznej nazwie "Szary Knur" prowadzony przez gderliwego sknerę o imieniu Rolf. W Szarym Knurze zatrzymuje się wielu ludzi przywianych do miasta wiatrem przygody i losu, także mniej zamożni kupcy.

Ci bogatsi wybierają raczej znacznie droższy i dość ekskluzywny jak na warunki Braeth lokal "Cisowy Zakątek". Aktualnie jest w karczmie co najmniej kilkoro podróżników, którzy zadają sztandarowe pytania pogranicznych awanturników (w rodzaju: czy działo się w mieście coś dziwnego? czy ktoś szuka pracy? czy są w pobliżu jakieś stare budowle? sami wiecie co :-), powalające zidentyfikować ich jako potencjalnie zainteresowanych "współpracą".   

Uprzedzając wszelakie pytania i sumując Wasze dotychczasowe ustalenia z dotychczasowego pobytu w mieście:

1. Rolf nie ma dla Was żadnej pracy;

2. Słyszeliście opowieści jakiegoś myśliwego o dziwnym, ponoć powtarzającym się gromadzeniu się zwierząt w Starym Dworze [tabela plotek II-1,III-16,IV-4, V-8]. Szybkie rozpytanie wskazuje na to, że Stary dwór znajduje się gdzieś na południowy wschód od miasta, po drugiej stronie rzeki i na mokradłach lub ich skraju [od MG na razie to za mało aby lokacja pokazała się na mapie].

3. Szlakiem z zachodu przybyła ponoć do miasta wyrocznia (choć na razie nikt z pytanych jej nie widział), czego powodem była ponoć jakaś szczególna wizja dotycząca tego miasta lub okolicy [tabela plotek II-3, III-1,IV-15,V-20]. 

4. Ponoć Lord Mytrydal Rell jest chory na tajemniczą przypadłość.

5. Okresowo Lord Mytrydal Rell najmuje grupy poszukiwaczy przygód do pomocy w patrolowaniu dalszych okolic miasta, jednak aktualnie nie ma takiego zapotrzebowania.

Przyjmijmy, że jest 27 marca roku 326 (w baroni Kord czas ten liczony jest od urodzenia Króla Liraka Wspaniałego) w klimacie środkowo europejskim - zatem kończy się zima i zaczynają się pierwsze ciepłe dni, choć noce są nadal bardzo zimne.

Jedziecie z koksem ...


Referee

Offline

#2 2017-03-21 15:39:38

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Ahoj przygodo! Briborn a jak myslisz, gdy nie ruszymy się z miejsca to też nas coś trafi? [sred])

Offline

#3 2017-03-25 21:08:53

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows 7Firefox 52.0

Odp: Kampania

k0rek napisał/a:

Ahoj przygodo! Briborn a jak myslisz, gdy nie ruszymy się z miejsca to też nas coś trafi? [sred])

zdecydowanie - znając naszego Szeryfa to już coś nadlatuje   [dblpt]peace[dblpt]

Nie wiem jak Ty Lucuś, ale mnie zatwardzenie Lorda Mytrydala Rella niezbyt interesuje, od wyroczni to sami wiemy wincyj [sred])  [dblpt]einstein[dblpt] - więc może byśmy się w hycli pobawili. Podpytuje zatem wędrowców czy nie słyszeli czegoś więcej o zwierzątkach (konkretniejsza lokalizacja, rodzaj zwierząt, ilość itp.)

Offline

#4 2017-03-27 07:53:18

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 48.0.2564.97

Odp: Kampania

Ten, który przyniósł plotkę nie był w Starym Dworze i nie zna jego lokalizacji, poza tą ogólną. Zgromadzenie zwierząt miało nienaturalny charakter z uwagi na fakt, że były tam ponoć wrogie sobie czy też naturalnie raczej samotnicze gatunki.

Dodatkowe informacje uzyskane w Szarym Knurze odnośnie dworu - jest ponoć na skraju mokradeł, kilkadziesiąt lat temu został opuszczony, mieszkańcy pochodzili z jakiejś odległej krainy. Nie uchodził dotąd za nawiedzony. 20 lat temu był ponoć przeszukiwany przez grupę awanturników, jednak nie było słychać o jakichś spektakularnych sukcesach.


Referee

Offline

#5 2017-03-29 16:14:20

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Król Simba zbiera zwierzęta lasu na narady, a myśliwy mysli że zrobi sobie z pomocą darmowe polowanko. A co mu do tego? A to zwięrzęta nie moga się gromadzić? toż to stadne gatunki. Nie rozumiem tej misji, jeleni na polowanie szuka. Nikomu nic nie robią, nie atakują, zbrodnia gromadzą się i wspólnie jedzą.
Jestem konno mógłbym zrobić zwiad. O ile dziwna magia nie opierdoli mi konia.
Albo inaczej, dawaj na zad i jakby cos sie działo nie jestem sam na sam ze stadem. :]

To co wyprawa przez rzekę na hex w prawo.

Offline

#6 2017-03-29 17:55:51

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 56.0.2924.87

Odp: Kampania

Kwestie formalne.
Z mapki to nie wynika, ponieważ hexographer centruje ikony, jednak Rzeka Gromu przepływa przez miasto, które ma swój port rzeczny (statki kursują w dół Rzeki). Przeprawa zatem w mieście lub promem w wiosce Sybda na pd-wsch (kilka km).

Proponuje też odejść od myślenia, że podane przez mnie kwestie są misjami. To co powyżej to wyłącznie plotki, które mogą, ale nie muszą w ogóle być prawdziwe


Referee

Offline

#7 2017-03-31 11:03:19

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Ale za to pewnie trzeba zapłacić [sred]) ...ale niech będzie, ja zapewniam transport do lasu, Briborn płaci za prom [dblpt]P

Pewnie mieszkając tam na miejscu już kawałek czasu, wiem że przeprawa z miasta jest droższa więc wybieramy przeprawę z wioski [sred])
Coś się dzieje jeszcze pomiędzy czy już możemy gadać z królem lwem? [sred])

Offline

#8 2017-03-31 18:50:39

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 48.0.2564.97

Odp: Kampania

Kilka dodatkowych słów o Braeth. Miasto podzielone jest na dwie części wysokim wapiennym klifem (35-50m), który nie jest co prawda pionowy, ale mocno stromy. Do górnej cześci miasta (północnej) wiodą trzy drogi, a nad nią góruje kolejne wzniesienie, na którym położona jest Twierdza Lorda Mytrydale Rella. Klif jest także odpowiedzią na pytanie, dlaczego łodzi nie płyną dalej w górę Rzeki Gromu - woda spada tu trzystopnowym wodospadem. Na małej wysepce pośrodku stoi kamienny pomnik rycerza zwrócony w dół rzeki z uniesioną ręką. W północnej części miasta znajduje się most: solidne kamienne filary to na pewno robota krasnoludów, pozostała cześć mostu uległa zniszczeniu wiele lat temu, a na przęsłach położono drewniany most. Opłata za jego przekroczenie wynosi:

1 szt miedzi za piechura i 1 sztuka srebra za konia.


Referee

Offline

#9 2017-04-03 11:07:31

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

No to jedziemy.. Na przejściu mówimy że jedziemy do pracy, zarobić pierwsze grosze, zapłacimy po powrocie, gdy coś zarobimy. [sred])

Offline

#10 2017-04-03 14:37:49

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 56.0.2924.87

Odp: Kampania

Chyba przywiązujesz Briborna do końskiego ogona i jedziesz [dblpt])

Opuszczacie miasto mostem i mijacie niską i raczej zaniedbaną wieże z doklejoną do niej niewielką drewnianą budką strażniczą. Obsada to pięciu znudzonych strażników pod dowództwem niezbyt przyjemnej sierżant o szerokiej/płaskiej twarzy. Od mostu do klifu i wodospadu jest około 120 metrów. Z kolei około 50 metrów w górę rzeki jest wysepka ze zrujnowaną i zarośnietą wieżą - kiedyś na pewno element systemu obronnego miasta, dziś już nie używana.

Za mostem widać kilkanaście rozsianych gospodarstw i pola powoli pokrywające się zielenią, jakieś sady owocowe i zagajniki. Ziemna droga prowadzi w kierunku wsi Wypalanki, jakieś pojedyncze dwukołowe chłopskie wozy toczą się w stronę miasta, nieco pieszych "cywilów" w obu kierunkach. Wygląda na typowy ruch.

Jest dość ciepło, choć niebo jest lekko zachmurzone i chwilami wieje zimny wiatr z południowego wschodu niosący wilgotną woń z nutą butwienia.

EDIT 04.04.

Pytanie dokąd chcecie dotrzeć na heksie 13.21? Wypalanki leżą około 4 kilometrów od miasta, po wyjściu z miasta widać zresztą w oddali dalekie budynki i siwe smużki dymu. Idziecie tam drogą czy przez podmokłe łąki wzdłuż rzeki w stronę 14.22? Jak się wydaje w tamtą stronę ciągną się dzikie łąki ze śladami dawnych pól (stare miedze, zdziczałe drzewka owocowe, chyba jakieś resztki starych budynków?).

BTW bazuje na wzorze na odległość widnokręgu - wzrok sięga 3,57*√h kilometrów, gdzie „h” to wysokość wzroku podana w metrach. Zatem dla człowieka wzrostu 175 cm wychodzi  pierwiastek z 1,75 pomnożony przez 3,57 czyli około 4,72. Briborn coś ponad 4,9. Oczywiście tylko miejscami w terenie całkowicie otwartym, bez krzaków i drzew.


Referee

Offline

#11 2017-04-04 19:49:37

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows 7Firefox 52.0

Odp: Kampania

pytanie formalne - jaki rozmiar pi x oko mają hexy? żebyśmy wiedzieli w jakiej skali się poruszamy
co to za mega mysz na hexie 12.21?

proponuję drogą, żeby Ci Lucuś kuń nie okulał, za przeprawę mogłem zapłacić zgodnie z rzuconą propozycją

Offline

#12 2017-04-04 22:20:19

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 48.0.2564.97

Odp: Kampania

To jest miasto Braeth i wioski (zgodnie z opisem jest ich 5, ale lokalizacji piątej nie znacie jeszcze).


Heks to 5 mil, czyli jak ktoś tam gdzieś wyliczył 21,65 mil kwadratowych (czyli 34,64 kilometrów kwadratowych) - kawał terenu. Po stestowaniu zobaczę czy to nie powinno być 5km [dblpt])


Referee

Offline

#13 2017-04-05 09:39:51

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Ha! Briborn, mogłeś, ale czemu by nie przyoszczędzić brathańskie srebrne. Następnym razem możemy ruszyć rzeką, a jeszcze kolejnym będzie inna grupa kasztanów na straży. Albo następnym razem to ja będę przywiązany do ogona [dblpt]P

Moim zdaniem to chcemy w tym 13.21 dojśc do granicy z 14.22 [sred]). I dalej prosto, chyba że coś wyda się nam tam interesującego by zatrzymać się by zwalić się z konia.

... Stary dwór znajduje się gdzieś na południowy wschód od miasta, po drugiej stronie rzeki i na mokradłach lub ich skraju ...

Być może to będzie gdzies w obszarze 14-15.23-24. Chociaż te mokradła nie zachęcają na końskie i-ha-ha. Być może przejdziemy na 15.22 by być troche z dala od bagien.

Koń na 14.22! Twój ruch.

Offline

#14 2017-04-05 21:09:14

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
AndroidChrome 34.0.1847.118

Odp: Kampania

Jestem za czekamy co zalosuje Szeryf

Offline

#15 2017-04-05 23:39:51

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 48.0.2564.97

Odp: Kampania

Okolica tak bliskiej odległości od miasta wygląda na bezpieczną. Widać stąd zresztą wyraźnie i cześć miasta nad uskokiem i zwłaszcza cytadelę Lorda Regenta. Technicznie rzecz biorąc szanse na jakieś ryzykowne spotkanie tutaj są małe, choć niewykluczone.

Poruszając się wzdłuż rzeki i uskoku w kierunku południowo wschodnim (dzięki nim trzymanie kierunku jest łatwe) zdajecie sobie sprawę, że na tym terenie musiały znajdować się kiedyś liczne gospodarstwa. Co rusz natykacie się na stare kopce, jakby porośnięte nawarstwionym zielskiem pozostałości zwalonych do cna zabudowań, tylko gdzieniegdzie wystają fragmenty kamiennych ścian nie wyższe niż metr. Trudno coś oszacować, ale biorąc pod uwagę ich stan mówimy raczej o dziesięcioleciach.

Gdzieniegdzie są jakby ślady starych dróg ale dawno zarośnięte. Stopniowo pojawia się coraz więcej ledwie zazielenionych krzaków i zagajniki. Dochodzicie do miejsca gdzie z prawej strony uskok skręca gwałtownie od rzeki w kierunku 15.22. Jest tutaj niższy niż w mieście i łagodniejszy, bardziej zakrzaczony. Po dłuższych poszukiwaniach widać też ślady dawnej drogi - łagodny choć mocno zakrzaczony trawers, spory kawałek w stronę 15.22. Zejście z koniem w innym miejscu do duże ryzyko.

Z tego miejsca widać i czuć wyraźnie rozległą połać lekko zamglonych bagien - jak się wydaje 15.24 oraz przynajmniej częściowo 14.23 oraz 15.23 w dalszej ich części. Obszary bliżej was i urwiska to rozsiane stanowiska krzaków, stopniowo gęstniejące i przeradzające się w zagajniki i laski. Widać to dobrze z góry jak las najpierw się zagęszcza, a potem w oddali znowu karleje i pojawiają się lśniące oczka podmokłego terenu.  Nie widać żadnych budynków, tzn widać że jeśli coś miałoby być w okolicy to przy widoczności z tego miejsca może być niewidoczne tylko w lesie i to wydaje Wam się, że na stosunkowo niedużym obszarze.


KWESTIA TECHNICZNA

Mapa się sama nie rysuję i ode mnie nie dostaniecie żadnych więcej rysunków (no dobra dodam jeszcze przebieg uskoku:) Oznacza to, że ktoś się musi podjąć roli mappera i nanosić na heksy uzyskiwane informacje. Czy technicznie to będziecie robić w Hexographerze (jest za free opcja okrojona, na której to rysowałem) czy ręcznie na wydruku to już do wyboru. Od siebie dodam, że na swojej Master mapie mam kilka lokacji, ale reszta to białe plamy, które wypełnicie swoimi działaniami.

KWESTIA TECHNICZNA 2
Jeśli na końcu jest ? tzn. że czekam na Was

?

Wiadomość dodana po 23 h 57 min 43 s:
Dam znak bo pewnie nie ma powiadomień edycji
KWESTIA TECHNICZNA 2
Jeśli na końcu jest ? tzn. że czekam na Was
?


Referee

Offline

#16 2017-04-07 22:21:57

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows 7Firefox 52.0

Odp: Kampania

co do postępów naszych to idziemy jak możemy - trawersujemy

co do kwestii technicznej, to nie znam się na tym, ale spróbuję ogarnąć temat mapowania, chyba że Piter bardzo by chciał, ale przez 48h nie zdołał się wbić na forum,

kwestia techniczna nr 3 da się jakoś edytować/usuwać swoje posty, bo widziałem, że w postaciach jakoś ładnie to zrobiłeś, a ja jakoś opcji edycji czy usunięcia nie widzę


Edyta: już widzę odpowiedź na swoje pytanie - postów z komórki nie jestem w stanie edytować, może admin da radę i wywali mój wpis w postaciach

Ostatnio edytowany przez amholen (2017-04-07 22:23:29)

Offline

#17 2017-04-07 23:07:45

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Spokojnie, w Postaciach posprzątam.

Co do mapy to dla ułatwienia można przyjąć oznaczenie heksy wyłącznie terenem dominującym (czyli tak jak pozwala hexographer). W ogóle możesz go sobie zassać bo jest za free - podesłałbym wówczas udostępnioną dotąd mapę w pliku do dalszej obróbki.

Co do dalszego marszu dzisiaj jeszcze nie odpale Was dalej - jest poważna szansa, na powiększenie drużyny więc zaczekamy jeden dzień [dblpt])


Referee

Offline

#18 2017-04-08 16:23:31

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Hexografera instalowałem.. ogarniałem by jakoś sprawniej się tam poruszać, i zatrzymałem się na tym by odtworzyć tę Twoją mapę. Czyli dobrze ze nie robiłem skoro już oferujesz taką możliwość. Jak dla mnie mało ciekawy program [sred])

Offline

#19 2017-04-09 23:04:59

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Kwestia techniczna 1
Zamieszałem z tymi heksami: jeden heks to 5km

Kwestia techniczna 2 ANIA

Ukryta wiadomość

Znasz następujące czary:

Czytanie języków
Czytanie magii
Ochrona przed chaosem
Światło
Uśpienie
Wykrycie magii
Zablokowanie drzwi
Zauroczenie osoby

Wybierz sobie jeden czar jaki masz zapamiętany na początku. Nie ma co ukrywać, że bezkonkurencyjne wydaje się uśpienie (zasięg aż 72 metry!).

Oceniacie właśnie najlepsze miejsce do zejścia z uskoku na położony poniżej teren kiedy zauważacie cztery postacie, w tym jednego jeźdźca, zmierzające dosyć szybko waszym śladem z miasta. Po chwili staje się jasne, że są to znajomi  - poznaliście się kilka dni temu (razem z kilkoma innymi podróżnymi), razem zbieraliście informacje o okolicznych "atrakcjach". Najwyraźniej Bodzio i Mnulith wraz z towarzyszącym jej siwym żołnierzem (najemnik Walter) postanowili do was dołączyć, podobnie jak niejaki Monaghan zainteresowany najwyraźniej plotką o Starym Dworze. W Braeth w czasie poszukiwania zajęć i plotek zdążyliście się całkiem dobrze poznać [proszę wybaczyć upraszczanie sprawy [dblpt]) ] Odsyłam do opisu postaci, gdzie doskonale widać kto jak wygląda i jak jest uzbrojony.

...


Referee

Offline

#20 2017-04-10 23:17:30

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Wiadomość dodana po 18 h 48 min 19 s:
Stoicie przez chwilę patrząc na siebie i zastanawiając się jak dziwnie los splata drogi zupełnie różnych ludzi, jak w nieodgadniony sposób krosno Gadris łączy włókna w jedną nić. Czy okaże się ona dostatecznie mocna? Wasze ciche rozważania przerywa wiatr z południa, pogwizdujący gdzieś w sterczących na uskoku skałkach, nasycony ciepławą wilgocią rozpościerających się w oddali grzęzawisk i nieodgadnioną tajemnicą. Drzewa bliżej uskoku szumią świeżo zazielenionymi listkami i gdzieś w ich kojących objęciach tkwi być może tajemniczy Dwór, owiany mesmeryczna tajemnicą. Na niebie widać odległego drapieżnego ptaka kołującego leniwie na ciepłych prądach wstępujących wzdłuż uskoku.
Do południa wciąż nieco czasu, ale droga przez teren w dole będzie z całą pewnością trudniejsza. Zostawiacie za sobą Braeth skryte w cieniu chmur deszczowych, kanciasty kształt Cytadeli drapiącej ich wydęte brzuchy i zdziczałe łąki, gdzie przyroda odbiera to, co lata temu wydarł jej człowiek i schodzicie zarośniętym trawersem przepatrzonym przez Briborna. Bez widoku bezpiecznego miasta za plecami czujecie jakbyście rozpoczynali zupełnie nowy etap Waszej podróży.


Poproszę o opisanie ważnych dla Was rzeczy. Jeśli chcecie zaznaczyć co jest typową aktywnością danej osoby (no. łuk nosi zawsze w reku), ew. jeśli chcecie zdecydować o kolejności marszu i ew. odległościach (nic nie sugeruję) to jest to dobry moment. Chodzi tylko o to, że w razie czego to sobie będę po prostu losował   [dblpt]P  ).  Podobnie ze sprzętem. Czy hełmy są na głowach i tarcze w ręku.
Mechanicznie - noszenie hełmu i tarczy w gotowości to szybsze zmęczenie. Hełm nie pomaga tez w swobodnym i bystrym wypatrywaniu. Z drugiej strony to 100% gotowość do walki.

Nie wahajcie się pisać warunkowo - np. uzupełniam wodę w czasie marszu jeśli jest strumień (ale nie ze stojącego źródła), itd. pamiętajcie - ja Was za języki ciągnął nie będę. Nie ma "umiejek", jest tylko wyobraźnia.

Zerknijcie też do sekcji mechaniki - na szybko kilka zdań o strzelaniu, które jest w SnS stosunkowo silne w porównaniu do walki wręcz (na niskich poziomach).

KWESTIA TECHNICZNA
Zdradzam nieco pracy kuchni. Czasem może się zdarzyć, że wylosuje się wydarzenie którego możecie nie być świadomi (np. ktoś się czaił w zasadzce, ale przestraszył się wielkości grupy).

KWESTIA TECHNICZNA 2
Hełm. Zasady milczą na temat jego mechanicznych skutków. Na pewno jednak ich nie pominiemy. Pierwsza kwestia to skutek fabularny: będę o nich pamiętał w przypadkach typu: odłamki spadają na głowę, jakaś pułapka odpala strzał w głowę itd. To o czym myślałem dodatkowo i czysto mechanicznie:

Na razie pominałem trafienia krytyczne rozumiane jako damage x2. Proponuję jednak rozważyć kwestię, że rzut 20 na trafienie oznacza trafienie w głowę i wtedy hełm np. = 1/2 obrażeń.

Rozważałem jeszcze opcję przy 20 hełm= normalny damage, brak hełmu rzut 2k6 i wybór lepszego wyniku. Nie wiem jednak czy to z kolei nie jest pokrzywdzenie "bezhełmowców" i jednak wprowadzenie tych krytyków. Z drugiej strony pierwsza opcja robi z naturalnie najlepszego trafienia słabszy rzut, gdy walczymy z kimś w hełmie. Zatem co sądzicie?


Referee

Offline

#21 2017-04-10 23:41:19

k0rek
Moderator
Dołączył: 2017-03-02
Liczba postów: 557
WindowsOpera 43.0.2442.1144

Odp: Kampania

Mam nie odparte wrażenie że on nas chce pozabijać w tym lesie

8-/

Offline

#22 2017-04-11 14:56:21

amholen
Moderator
Dołączył: 2017-03-05
Liczba postów: 1,035
Windows 7Firefox 52.0

Odp: Kampania

ja mogę iść pierwszy - w jednej ręce łuk i strzała w drugiej włócznia, chcę upolować coś na obiadokolację, bo dzienne racje żywnościowe, to przecież zbytek [sred])

co do hełmu to majta się na plecach w sakwie, tarcza też na plecach - bez sakwy [sred])

co do zasad hełmu, to nie wiem, czy dobrze Ciebie rozumiem, ale popieram, że hełm sprowadzałby krytyka w dyńkę do połowy obrażeń czyli k6 zamiast 2k6

Offline

#23 2017-04-12 14:47:44

Monaghan
Moderator
Dołączył: 2017-04-07
Liczba postów: 155
WindowsChrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Kostur w ręku, wącham las, próbuję wyczuć ducha lasu,  jaką aurę wydaje i czy ta aura się zmienia w trakcie wędrówki.
Zaznaczam, że sprawę traktuję śmiertelnie poważnie [sred])
Wędruję gdzieś w środku, ale nie jestem w tej sprawie zdyscyplinowany. Mogę pomóc Bribornowi w polowaniu - ale bez zbędnej przemocy [sred])

Offline

#24 2017-04-12 23:26:09

Mnulith
Użytkownik
Dołączył: 2017-04-06
Liczba postów: 8
Windows 7Chrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Ja trzymam sie mojego Waltera, jestem czujna, szczególnie na podszepty intuicji. Uśpienie w pogotowiu.Kostur pod ręką. Obserwuje reakcje mojego konia.

Ostatnio edytowany przez Mnulith (2017-04-12 23:27:09)

Offline

#25 2017-04-13 23:01:17

erachlin
Administrator
Dołączył: 2017-02-17
Liczba postów: 2,141
Windows 7Chrome 57.0.2987.133

Odp: Kampania

Powoli zagłębiacie się w rzadki las. Na dole, poniżej uskoku, jest wyraźnie cieplej, jednak nawet tutaj liście na drzewach i krzakach dopiero się rozwijają więc widoczność jest całkiem niezła i gęstwina nie utrudnia nadmiernie wędrówki, choć nie da się iść sczezgólnie szybko, zwłaszcza zachowując czujność. Dosyć łatwo omijacie stare zwalone pnie i wykroty po powalonych dawnymi burzami drzewach. Panuje dziwnie senna atmosfera i tylko z rzadka słychać jakiś nieśmiały ptasi głos. Gdzieniegdzie natrafiacie na niewyraźne kamienne resztki jakichś ścieżek, wyglada na to jednak że większość kamieni została wybrana dawno temu. Znalezienie Dworu wymagało niemal dwóch godzin poszukiwań i lekkiego kluczenia.

Dwór zbudowany jest na planie kwadraty, którego jeden bok stanowi prostokątny budynek. Niższe skrzydła budynku stanowią połowę boków kwadratu, zaś ich resztę oraz bok naprzeciw głównego budynku uzupełnia pokryty mchem mur. Ma około 2,5 wysokości, lecz w kilku mejscach runął pod naporem zwalonych drzew. Szeroka brama jest rozwarta na oścież, przerdzewiałe skrzydła bramy odepchnięte na boki.  Dziedziniec porośnięty krzakami i małymi drzewkami, w jego centrum na poły zwalona fonnatanna o trzech kamiennych misach spiętrzonych jedna nad drugą. Obok na poły zagłuszony i zdziczaly klomb róży. Wszystkie budynki mocno podniszczone, pozapadane dachu, ściany brodate od mchów, puste oczodoły okien. Prawe skrzydło strzaskane pod potężnym cielskiem zwalonego dębu.

Wiadomość dodana po 08 min 55 s:
Żadnego ruchu, żadnych niezwykłych i niepokojących odgłosów, tylko w zbitych łodygach dzikiego wina przed bramą widać białawe kości i strzępy futra - wygląda na resztki lisa. Wszędzie gruby kobierzec mchów, starych liści i splątanych pędów winorośli. 
?


Referee

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot